Главная » Я ищу сотрудников » Резюме Менеджер по работе с клиентами, Офис-менеджер, Специалист по оформлению документации, Специалист по тендерам

Резюме Менеджер по работе с клиентами, Офис-менеджер, Специалист по оформлению документации, Специалист по тендерам — Ирина

Контактная информация соискателя скрыта

Получить доступ к контактам

1 Цель

Менеджер по работе с клиентами, Офис-менеджер, Специалист по оформлению документации, Специалист по тендерам
Секретариат / Делопроизводство / АХО
 
3 000 грн
 
работа на территории работодателя
 
полный рабочий день
 
не имеет значения

2 Опыт работы

 
от 1 до 2 лет
опытный специалист
Міністерство з питань житлово-комунального господарства, Провідний спеціаліст Департаменту економіки та тарифної політики
 

4 Готовность работать в регионах

Киев, Одесса, Николаев, Львов, Харьков, Запорожье, Донецк, Херсон, Винница, Днепропетровск, Житомир, Закарпатье, Ивано-Франковск, Кировоград, Крым, Луганск, Волынь, Полтава, Ровно, Сумы, Тернополь, Хмельницкий, Черкассы, Чернигов, Черновцы, Севастополь, Луцк, Ужгород
 
Нет
 
Да

5 Актуальность

21.10.2011

6 Дополнительная информация

высшее
 
по телефону
 
в течение месяца

Дополнительное описание резюме

МЕТА:

 Працевлаштування за фахом, бажано в галузі будівництва. Професійний розвиток.

 ДОСВІД РОБОТИ:

01.12.2008 р. – теперішній час
Міністерство з питань житлово-комунального господарства
Посада – Провідний спеціаліст Департаменту економіки та тарифної політики

Основні функціональні обов’язки:
- розробка нормативно-правових актів;
- ведення ділового листування;
- підготовка документів інформаційного та розпорядчого характеру;
- підготовка перспективних планів роботи Департаменту та звітів про стан їх виконання;
- забезпечення документообігу (реєстрація/обробка первинної вхідної та вихідної кореспонденції, опрацювання внутрішньої документації);
- приймання та координація вхідних телефонних дзвінків;
- робота з ПК (Word, Excеl, PowerPoint, Internet, Діловодство та КВД, ЛІГА Закон) та офісною оргтехнікою;
- вирішення організаційних питань;
- ведення реєстру обліку робочого часу співробітників;
- контроль своєчасності виконання документів та усних розпоряджень керівництва;
- виконання доручень в межах службових повноважень.


ВИЩА ОСВІТА:

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ (2003-2008 рр.)
факультет - будівельний
кафедра - організації та управління будівництва
спеціальність - менеджмент організацій
кваліфікація - спеціаліст з менеджменту в галузі будівництва
форма навчання - денна (бюджет)
середній бал - 4,8

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- Високий рівень самоорганізації та самодисципліни
- Відповідальність
- Уважність
- Порядність
- Емоційна врівноваженість
- Неконфліктність
- Здібність та готовність до навчання, прагнення розвиватися
- Орієнтація на результат
- Високий рівень культури поведінки

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
1. впевнений користувач ПК(Word, Excеl, PowerPoint, Internet, Діловодство та КВД, ЛІГА Закон)
2. навики роботи із законодавчими та нормативно-правовими актами;
3. досвід роботи з великим обсягом документів
4. організаторські здібності
5. навики ділового спілкування
6. навики роботи в команді
7. українська, російська - вільно, англійська - зі словником

 

Прикрепленные файлы

Похожие резюме на должность: Менеджер по работе с клиентами, Офис-менеджер, Специалист по оформлению документации, Специалист по тендерам