Главная » Я ищу сотрудников » Резюме руководитель сервисного направления

Резюме Руководитель сервисного направления — Максим

Контактная информация соискателя скрыта

Получить доступ к контактам

1 Цель

Руководитель сервисного направления
Промышленность / Производство
 
$1 000
 
работа на территории работодателя
 
полный рабочий день
 
не имеет значения

2 Опыт работы

 
от 2 до 5 лет
директор направления/филиала
начальник управления сервиса и гарантий
 

4 Готовность работать в регионах

Киев
 
Да
 
Да

5 Актуальность

21.10.2011

6 Дополнительная информация

неполное высшее
 
по e-mail
 
в течение недели

Дополнительное описание резюме

Лебедєв Максим Євгенійович

Дата народження:

25 липня 1971

Регіон проживання:

Київ

Можливість переїзду:

ТАК

Телефони:

0674993706; 0631467235; 0445332915

E-mail:

45lme@ukr.net

Мета

Здобуття позиції керівник сервісної служби (відділу, управління) в стабільній компанії або державному секторі. Максимальна самореалізація.

Стабільність - ознака майстерності!

Досвід роботи

Начальник управління сервісу і гарантій

Березень 2009 - Серпень 2009 (5 міс)

Укртехнопром (http://www.ukrtehnoprom.com/)

більше 500 співробітників  промисловість та виробництво

З 30 березня поточного року працював до 20.08.2009 в ХК "ЗАТ "Укртехнопром" (опалювальна техніка) де очолював управління сервісу та гарантій яке забезпечувало виконання наступних ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ:

1. Координація сервісного обслуговування, взаємодія з організаціями - партнерами (дилерсько-сервісними).

2. Введення в експлуатацію виробів і гарантійне та післягарантійне їх обслуговування.

3. Організація робіт по доставці несправних і нових виробів від партнерів.

4. Визначає гарантійні, не гарантійні випадки по дефектних і нових виробах модельного ряду, зокрема імпортної техніки, реалізованої партнерам.

5. Забезпечує інформаційно-консультаційну підтримку кінцевих споживачів і організацій з питань пуску, гарантійних зобов'язань, ремонтів та післягарантійного обслуговування

6. Здійснює вибірковий фізичний контроль виконання заявок споживачів представниками сервісних центрів в регіонах та постійні опити споживачів по телефону (обернений зв'язок).

7. Організовує систематичний пошук партнерів по реалізації та сервісному обслуговуванню ТМ "ATON", подає на розгляд керівництва Холдингу проекти сервісно-дилерських договорів із вищезгаданими.

8. Проводить навчання представників сервісних, дилерських центрів і інших зацікавлених осіб згідно заявкам останніх.

9. Обробляє щомісячні і термінові заявки на запасні частини для устаткування ТМ "АТОN", забезпечує їх подальшу відправку службами кур'єрської доставки.

10. Аналізує кількість і якість ремонтів партнерських СЦ, надає оцінку діяльності партнерам.

11. Аналізує несправності та причини їх виникнення, готує та подає пропозиції керівництву щодо їх усунення та недопущення у подальшому.

12. Веде статистичні обліки: звернень споживачів, кількості ремонтів, кількості витрачених запасних частин, складу бракованої продукції, вирішує інші невідкладні питання.

Особисті функціональні обов’язки:

- планування, організація та контроль оперативно – службової діяльності сервісної служби;

- організація та виконання інсталяційних, гарантійних та післягарантійних робіт;

- управління персоналом сервісного напрямку;

- підбір та навчання персоналу;

- супровід клієнтів та партнерів компанії;

- пошук нових партнерських організацій;

- укладення та супровід угод гарантійного та післягарантійного обслуговування;

- контроль за виконанням гарантійних зобов’язань;

- організація та контроль логістики запасних частин;

- реалізація запасних частин;

- організація сервісного обслуговування по території України;

- організація та контроль сервісної служби при представництвах компанії;

- укладення довгострокових партнерських угод з ліцензованими регіональними сервісними центрами;

- контроль роботи регіональних сервісних центрів;

- організація та контроль логістики поставок запасних частин по території України;

- формування переліку послуг, аналіз цін конкурентів;

- аналіз діяльності управління, підготовка та здача звітності.

Особисто розробив та впровадив власну комп’ютерну сервіс-програму (платформа Lotus) яка дозволяє вести прозорі обліки сервісних процесів у реальному часі та допомагає вживати комплекс необхідних заходів спрямованих на покращання взаємодії з організаціями - партнерами, ведення складу запасних частин, гарантійними та не гарантійними ремонтами, післягарантійним обслуговуванням техніки, введенням в експлуатацію техніки, вирішенням різноманітних питань по зверненнях клієнтів, проведення аналізів несправностей, ведення щотижневої статистичної звітності за багатьма параметрами діяльності тощо....

                                       РЕКОМЕНДОДАВЦІ «ХК «Укртехнопром»:

Дорош Надія Вікторівна (начальник управління якості та кваліфікації, Укртехнопром

098-001-38-38

Приходько Владислав Олексійович (інженер з організації експлуатації та ремонту Укрт.

067-443-49-36

Прокошин Ігор Сергійович (заступник начальника управління, Укртехнопром)

067-440-97-16

Координатор (керівник відділу) сервісного обслуговування

березень 2006 - вересень 2008 (2 роки 6 місяців)

АЛЛО (http://www.allo.ua)

більше 500 співробітників   телекомунікації та зв’язок

З 01.03.2006 по 26.09.2008 (2 р. 6 міс.) працював координатором (керівником) напрямку сервісного обслуговування (мобільний зв'язок та цифрова техніка). Відповідав за координацію у сфері сервісного обслуговування з 5 областями України, по переважній більшості світових брендів (цифрова техніка) здійснював координацію з усіма областями України. Безпосередньо керував Київським регіональним відділом сервісного обслуговування у складі 5 підлеглих, в частині не прямого підпорядкування (сервісного обслуговування) мав під керівництвом працівників понад 500 торговельних точок (керуючих магазинів, продавців-експертів, тощо.....). При цьому, вирішував різноманітні повсякденні завдання пов'язані з забезпеченням безперебійної і стабільної роботи відділу та сервісного обслуговування компанії в цілому. Налагодив тісну взаємодію з 35 сервіс - центрами м. Києва таких наприклад як: "Акцент - сервіс", "DMC", "MTI", "Гратіс", "LG", "Ганза", "IТC", "UFO", "Дельта - копі", "Топаз-сервіс", "Siemens", "Basis", "ДКТ - сервіс", "iPod", "ERC", "Даталюкс сервіс", "Епос", "Сервіс - Майстер", "Крок - ТТЦ", "DTS", "Samsung", "МКС", "Самтел", "Сітес", "Катрейд" та інш.Маю досвід гарантійного та постгарантійного обслуговування (взаємодії) з наступними брендами: (Samsung; Canon; Fuji; Nikon; Olympus; Alcatel; LG; Fly; Nokia; Pantech; SonyEricsson; Sofi; Sagem; Satronics; ZTE; VK; Siemens; SeekWood; Omni; Ixtone; Motorola; PiplNet; Pantech; Sony; UFO; SanDisk; Iriver; Plantronics, Philips, Qtek; Eccom Basic; JVS; Aiva; Nec; Ipod; HP, Epson; Aser; Duno; Mustek; Dell; General Electric) та здебільшого зв'язки на особистому рівні. За час перебування в посаді поставив програмні задачі організував і здійснив розробку на основі платформи Lotus новітньої програми для сервісу, яка вже використовується не тільки в м. Києві а і в 6 регіонах України /наприклад Дніпропетровську/. Також, від імені компанії сприяв укладенню угоди на використання єдиної служби кур'єрських доставок "Нова Пошта" в усіх регіонах України, що призвело суттєвого зниження втрат при перевезеннях та значної економії коштів компанії. Окрім виконання основних обов'язків працював над автоматизацією робочих процесів сервісного обслуговування, удосконаленням різних процедур, додатків та форм.

Цільове призначення посади:

- максимально можливе (у відповідності з діючим законодавством) зниження кількості обмінів/повернень товаро - матеріальних цінностей (ТМЦ) придбаних в торгівельній мережі;

- забезпечення сервісного обслуговування в установлені Законом терміни клієнтських ТМЦ та товарів які належать компанії;

- мінімізація залишків на складі браку.

Обовязки:
Безпосередньо керує працівниками регіонального складу браку.

Забезпечує:

- зберігання ввірених ТМЦ;

- запобігання та ліквідацію конфліктних ситуацій в колективі;

- опрацювання клієнтських товаро - матеріальних цінностей;

- отримання ТМЦ через різноманітних перевізників та постановку їх на облік;

- розміщення клієнтських ТМЦ в авторизовані сервісні центри за належністю;

- отримання ТМЦ із сервісних центрів, обліку та направлення адресатам через відповідні служби доставки;

- перевірки якісних характеристик товару, комплектації та відповідності документації;

- контроль термінів та якості проходження ремонту;

- своєчасне та якісне виконання працівниками розпоряджень та доручень керівництва компанії;

- неухильне дотримання працівниками нормативних, керівних і методичних документів компанії;

- своєчасну підготовку та передачу ТМЦ:

- на склади поставника, для отримання компенсаційних коштів;

- для утилізації;

Організовує:

- проведення інвентаризацій ТМЦ які знаходяться на складі не менше як одного разу в дві неділі;

- надання консультацій працівникам торгівельної мережі з питань сервісного обслуговування техніки;

- своєчасне узгодження та контроль повернень і  обмінів товару на торгових точках регіону, за необхідністю приймає такі рішення по іншим регіонам;

Здійснює:

- встановлення причин неякісних та прострочених ремонтів з керівництвом авторизованих сервісних центрів, приймає рішення про співпрацю з тим чи іншим СЦ на підставі аналізу якості та своєчасності ремонтів;

- постійний контроль за якістю та своєчасністю виконання підлеглими посадових обов’язків та дотриманням вимог існуючих процедур;

- складання та оформлення звітної документації;

- узгодження маршрутів руху автокур’єра, контроль за витратами кошів компенсації затрат по паливо – мастильним матеріалам, амортизацією авто;

- розробку графіку відпусток і табеля обліку робочого часу працівників.

Вільно володію Державною та Російською мовами, (складаю документи, плани, звіти, накази, рішення нарад, колегій тощо….), суперкористувач комп'ютера, досконало знаю WIN95 - 7, офісні додатки (Office 95-2014), Lotus Notes - конструктор, адміністратор, сервер, клієнт та інші програми, вільно користуюся електронною поштою та Інтернетом. Маю досвід в установці програмного забезпечення, системному адмініструванні, збиранні ПЕОМ з «нуля», самостійно розробляю та впроваджую (4 працюючих розробки) в експлуатацію бази даних на платформі Lotus Notes, навчаю користувачів, займався створенням баз даних документообігу (працює).

Робота подобалась, але насувалась глобальна криза та протягом півріччя значно і систематично зменшувалися обсяги продаж від яких напряму залежала заробітна платня яка в умовах стабільності становила ($800-1000).

РЕКОМЕНДОДАВЦІ ТОВ «АЛЛО»:

Начальник  внутрішньої безпеки ТОВ «АЛЛО» Віктор Миколайович Крапивницький

8-067-632-80-61

Провідний менеджер Безуглий Олег Володимирович

8-093-799-39-99

Помічник координатора Зданевич Дмитро Олександрович

8-063-236-66-56

Заступник начальника відділу планування, аналізу, контролю та правового забезпечення

грудень 1992 - травень 2005 (12 років 5 міс)

ГУМВС України в м. Києві (http://www.militia.kiev.ua)

більш 17000 працівників,  державний сектор

Служба в органах МВС України з 9 грудня 1992 р. до березня 2005 р. (12,5 міс.)

Міліціонер патрульно-постової служби (Ватутінський р-н /Троєщина/) - біля 2-х років.(охорона громадського порядку).

Оперуповноважений відділу карного розшуку - близько 5 років (Ватутінський район)(досвід роботи з підсобним апаратом, ведення справ оперативного характеру, розкриття злочинів).

Старший оперуповноважений Штабу Головного управління МВС України в м. Києві - 2 роки (куратор чергових частин районних управлінь, перевірки, робота над удосконаленням діяльності).

Старший оперуповноважений в особливо важливих справах Головного Штабу центрального апарату МВС України - 2 роки. (відділ оперативного інформування головних посадових осіб України /Президент, Прем'єр-міністр, Спікер).

Остання займана посада: заступник начальника відділу аналізу (аналітика), планування, контролю та правового забезпечення Штабу Головного управління МВС України в м. Києві. Загальний термін Штабної роботи (ГУМВС України в м. Києві та Головний штаб МВС України) близько 6 років.

Останнє спеціальне звання "майор"

Витяг з атестаційного листа 2005 р.:

Займаючи посаду заступника начальника відділу аналізу, інформації, планування, контролю та правового забезпечення Штабу, вирішує широке коло службових завдань, пов'язаних з підготовкою проектів планів основних напрямків діяльності Головного управління, роботи Штабу та відділу, комплексних планів щодо виконання Указів Президента України, рішень Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, Київської міської державної адміністрації, наказів МВС України. Забезпечує контроль за виконанням галузевими службами та відділами Штабу запланованих заходів, а також директивних рішень колегій, вимог наказів МВС України та Головного управління. За дорученням керівництва Штабу готує проекти окремих управлінських рішень, доповідних записок, оцінку і аналізи оперативної обстановки, інформації та пропозиції до МВС, органів державної влади і управління.

У взаємодії з працівниками департаменту інформаційних технологій МВС України розробив та ввів до експлуатації новітню комп'ютерну програму довгострокового автоматизованого контролю на основі платформи "Lotus". Працює над системою централізованого документообігу та питаннями пов'язаними з передачею контрольних карток каналами електронної пошти. Захоплюється комп'ютерною технікою, цікавиться новітніми програмними розробками і технологіями. Володіє необхідними організаторськими здібностями. Добре знає українську мову. У спілкуванні з колегами по роботі та громадянами ввічливий і тактовний. Фізично розвинутий, у стройовому відношенні підтягнутий. Табельною зброєю володіє добре. Державну та службову таємницю зберігати вміє.

Після "помаранчевих" подій звільнився з ОВС за " власним бажанням " т. як зневірився у щасливе майбутнє держслужбовця та безхмарне завтра зовсім, окрім цього, не знаходив законних методів поліпшення свого матеріального стану доходи якого складалися на 95 %  із зарплатні в суммі. $220.

РЕКОМЕНДОДАВЦІ ГУМВС України в м. Києві:

Турукін Юрій Мстиславович заступник начальника  ВКР Ватутінського РУ ГУМВСУ

Кізиль Валерій Павлович о/у ВКР Ватутінського РУ ГУМВС України в м. Києві

Галдецький Михайло Володимирович заст. нач. Оболонського РУ ГУМВС України в

Освіта

Київський Національний Політехнічний Університет України (КПІ) (Київ, Україна)

Рік закінчення 1998

зварювальний факультет - бакалавр

Мова

Російська – рідна – складаю документи

Українська - рідна – складаю документи

Курси, тренінги, сертифікати

Телетрейд (Київ, Україна)

Рік закінчення 2008

Валютний трейдер

Постійна самоосвіта

Рік закінчення –> мабуть ніколи

Додаткова інформація

Комп’ютерні навики

Суперкористувач комп’ютера MS-DOS 3.3 – 6,22; Windiws 3.11 - Windows 7; Office 95 - 2014; Internet explorer, Opera; Fine Reader 5-10; Photoshop, суперкористувач Notes Lotus, навики програмування та:

- знання мережевих протоколів SMTP, POP3, IMAP, LDAP та основ маршрутиризації;

- адміністрування, настройка серверів  IBM Lotus Domino(R6/6.5, R7.*, R8.*);

- розробка баз даних з використанням @FORMULA, Lotus Script, Java; WEB;

- адміністрування та настройка серверів.

- впровадження нових версій та навчання користувачів.

Системна аналітика:

- вивчення бізнес – процесів організації, підрозділу з метою впровадження або розробки прикладних інформаційних систем;

- (step by step) систематизація та маршрутирізація робочих процесів та поставлених завдань;

- проведення опитів користувачів інформаційних систем;

- вивчення та систематизація документації по проекту в частині процесів які підлягають автоматизації;

- підготовка технічних завдань з описами сутності, взаємозв’язків та виробничих процесів для програмістів, супровід їх розробки з корегуванням останніх.

- збір, аналіз та розробка вимог до форм запитів та звітності з урахуванням вимог клієнта.

- аналіз, формування та фіксація функціональних вимог до програмного забезпечення.

В наявності готові працюючі продукти, такі як сервісні бази даних, бази даних документообігу, БД клієнтів а саме:

-      база даних для координації та контролю процесів сервісного обслуговування різноманітних брендів реалізованих в торгівельної мережі;

-      база даних для сервісного обслуговування, компенсації інсталяційних робіт, транспортних витрат, аналізу несправностей, складського обліку та обігу запчастин виробника теплотехнічної продукції;

-      база даних анкетування потенційних клієнтів та споживачів «Акватерм 2009»;

-      база даних «Білайн» - підключення користувачів до Інтернет – мережі, різноманітні аналізи, перевірки на повтор, вигрузки даних тощо…

Навики збирання ПЕОМ "під заказ" з «0», інсталяції повного пакета користувача, «тонкі» настройки, мережа, браузери, антивіруси і т.п.

Водійське посвідчення

Посвідчення водія категорій "А","В","С"

Стаж водіння загальний з 1992 року

Військова служба

Служба у збройних силах СРСР, з грудня 1989 р. по листопад 1991 р. (1,11 міс.) - сержант Російської армії - військовозобов'язаний.

Номер або ім’я в мережах ICQ, Skype і т.п.

ICQ: 561762739

(використовую дуже рідко)

 Наукова діяльність

Не ставив перед собою за мету отримання патентів на розроблені програми. Можливо у подальшому!

Прошу обов'язково ознайомитись!!!

Щасливе а ось-ось та завтра не пропонувати! Наївся досхочу на держслужбі!

Очікую конкретних та предметних пропозицій!

Усього трудового стажу: 18 років, 10 місяців, 13 днів.

Р.S. З роботодавцями які не поклали дану інформацію на стіл під час співбесіди та задають питання, відповіді на які висвітлено вище розмова буде дуже короткою або її не буде взагалі. (Прошу зрозуміти правильно це захист від різноманітних «не серйозних» працедавців на кшталт «Інформаційних бізнес центрів, Zeptorів, Колві» та їм подібних (активні продажі, а напиши розписку що ти взяв у нас 20 тис баксів, тощо…).

Прикрепленные файлы

Похожие резюме на должность: Руководитель сервисного направления в Киеве